Matematyka przyjazna uczniom

MATeMAtyka. Podręcznik do matematyki. Liceum ogólnokształcące i technikum. Zakres podstawowy. Część 4 (www.taniaksiazka.pl) zawiera materiał odpowiadający wymaganiom podstawy programowej i przygotowujący uczniów do egzaminu maturalnego na poziomie podstawowym. 

Klarowny sposób przekazywania materiału

Wiadomości w podręczniku przedstawiane są w przystępny sposób dostosowany do wieku oraz zdolności percepcyjnych młodzieży. Wytłumaczenia oparte są na przykładach z życia codziennego, co ułatwia zapoznanie się z daną tematyką oraz przyswojenie wiedzy. Umieszczone schematy oraz infografiki pomagają w zrozumieniu skomplikowanych zagadnień matematycznych oraz intensyfikują proces zapamiętywania. Wyszczególnienia, poprzez pogrubienia, podkreślenia i zastosowanie kolorów do przedstawienia definicji, wzorów i innych treści eksponują najważniejsze wiadomości z danego działu, a także przyśpieszają proces odszukiwania informacji. Logiczny układ rozdziałów sprawia, iż zarówno nauczycielom, jak i uczniom pracuje się łatwiej z książką. Teoria przekazywana jest w małych porcjach, co pozwala na dokładne opanowanie materiału oraz obserwację zależności matematycznych.

Odpowiednie przygotowanie do matury

W podręczniku zawarte są informacje przypominające z poprzednich poziomów edukacyjnych, dzięki czemu uczniom łatwiej jest zrozumieć bieżący temat, a także jest to doskonałe przypomnienie materiału do matury, gdyż wpływa na utrwalanie wiadomości. Dodatkowo umieszczono osobny dział poświęcony powtórkom z całego czteroletniego okresu kształcenia z zadaniami podzielonymi na łatwiejsze i trudniejsze oraz zestawy z poleceniami maturalnymi. Różnorodne typy zadań urozmaicają naukę, natomiast ich ilość pozwala na rzetelne trenowanie umiejętności rozwiązywania zadań zarówno podczas lekcji, jak i w domu. 

MATeMAtyka. Podręcznik do matematyki. Liceum ogólnokształcące i technikum. Zakres podstawowy. Część 4 wydawnictwa Nowa Era to książka, która kompleksowo przygotuje uczniów do egzaminu maturalnego oraz pomoże w uporządkowaniu wiedzy.